Дневен режим
Дневен режим при целодневна организация в учебно време от 15.09 до 31.05
Ясла
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата. Манипулативни игри под ръководство на медицинския специалист. Тоалет и измиване. |
8:30 ч. – 9:00 ч. | Закуска |
9:00 ч. – 09:30 ч. | Тоалет и подготовка за педагогически ситуации. |
09:30 ч. – 10:00 ч. | Педагогически ситуации(сън за деца от 12-15 месечна възраст, при необходимост) |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 11:00 ч. | Манипулативни игри / Настолен театър /. Игри на открито при възможност |
11:00 ч. – 11:30 ч. | Подготовка за обяд |
11:30 ч. – 12:15 ч. | Обяд |
12:15 ч. – 13:00 ч. | Тоалет и подготовка за сън |
13:00 ч. – 15:30 ч. | Сън |
15:30 ч. – 16:00 ч. | Събуждане, тоалет |
16:00 ч. – 16:30 ч. | Подкрепителна закуска |
16:30 ч. – 19:00 ч. | Манипулативни игри / Настолен театър /. Игри на открито при възможност / Издаване на децата |
Първа Група
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
8:30 ч. – 9:15 ч. | Закуска |
9:15 ч. – 10:00 ч. | Педагогически ситуации |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 12:00 ч. | Дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
12:00 ч. – 13:00 ч. | Обяд |
13:00 ч. – 15:30 ч. | Следобеден сън |
15:00 ч. – 15:45 ч. | Подкрепителна закуска |
15:45 ч. – 19:00 ч. | Дейности по избор на детето; дейности, организирани от детския учител, изпращане на децата |
Втора Група
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
8:30 ч. – 9:15 ч. | Закуска |
9:15 ч. – 10:00 ч. | Педагогически ситуации |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 12:00 ч. | Дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
12:00 ч. – 13:00 ч. | Обяд |
13:00 ч. – 15:30 ч. | Следобеден сън |
15:00 ч. – 15:45 ч. | Подкрепителна закуска |
15:45 ч. – 19:00 ч. | Дейности по избор на детето; дейности, организирани от детския учител, изпращане на децата |
Трета Група
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
8:30 ч. – 9:00 ч. | Закуска |
9:00 ч. – 10:00 ч. | Педагогически ситуации |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 12:00 ч. | Дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
12:00 ч. – 13:00 ч. | Обяд |
13:00 ч. – 15:00 ч. | Следобеден сън |
15:00 ч. – 15:30 ч. | Подкрепителна закуска |
15:30 ч. – 16:30 ч. | Педагогически ситуации | 16:30 ч. – 19:00 ч. | Дейности по избор на детето; дейности, организирани от детския учител, изпращане на децата |
Четвърта Група
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
8:30 ч. – 9:00 ч. | Закуска |
9:00 ч. – 10:00 ч. | Педагогически ситуации |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 12:00 ч. | Дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
12:00 ч. – 13:00 ч. | Обяд |
13:00 ч. – 15:00 ч. | Следобеден сън |
15:00 ч. – 15:30 ч. | Подкрепителна закуска |
15:30 ч. – 16:30 ч. | Педагогически ситуации | 16:30 ч. – 19:00 ч. | Дейности по избор на детето; дейности, организирани от детския учител, изпращане на децата |
Дневен режим при целодневна организация в неучебно време от 01.06 до 14.09
Ясла
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата. Манипулативни игри под ръководство на медицинския специалист. Тоалет и измиване. |
8:30 ч. – 9:00 ч. | Закуска |
9:00 ч. – 09:30 ч. | Тоалет |
09:30 ч. – 10:00 ч. | Педагогически ситуации(сън за деца от 12-15 месечна възраст, при необходимост) |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 11:00 ч. | Манипулативни игри / Настолен театър /. Игри на открито при възможност |
11:00 ч. – 11:30 ч. | Подготовка за обяд |
11:30 ч. – 12:15 ч. | Обяд |
12:15 ч. – 13:00 ч. | Тоалет и подготовка за сън |
13:00 ч. – 15:30 ч. | Сън |
15:30 ч. – 16:00 ч. | Събуждане, тоалет |
16:00 ч. – 16:30 ч. | Подкрепителна закуска |
16:30 ч. – 19:00 ч. | Манипулативни игри / Настолен театър /. Игри на открито при възможност / Издаване на децата |
Първа Група
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
8:30 ч. – 9:15 ч. | Закуска |
9:15 ч. – 10:00 ч. | Игри, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 12:00 ч. | Дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
12:00 ч. – 13:00 ч. | Обяд |
13:00 ч. – 15:30 ч. | Следобеден сън |
15:00 ч. – 15:45 ч. | Подкрепителна закуска |
15:45 ч. – 19:00 ч. | Дейности по избор на детето; дейности, организирани от детския учител, изпращане на децата |
Втора Група
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
8:30 ч. – 9:15 ч. | Закуска |
9:15 ч. – 10:00 ч. | Игри, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 12:00 ч. | Дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
12:00 ч. – 13:00 ч. | Обяд |
13:00 ч. – 15:30 ч. | Следобеден сън |
15:00 ч. – 15:45 ч. | Подкрепителна закуска |
15:45 ч. – 19:00 ч. | Дейности по избор на детето; дейности, организирани от детския учител, изпращане на децата |
Трета Група
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
8:30 ч. – 9:00 ч. | Закуска |
9:00 ч. – 10:00 ч. | Игри, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 12:00 ч. | Дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
12:00 ч. – 13:00 ч. | Обяд |
13:00 ч. – 15:00 ч. | Следобеден сън |
15:00 ч. – 15:30 ч. | Подкрепителна закуска |
15:30 ч. – 19:00 ч. | Дейности по избор на детето; дейности, организирани от детския учител, изпращане на децата |
Четвърта Група
Часови интервал | Основни и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие |
---|---|
7:00 ч. – 8:30 ч. | Прием на децата, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
8:30 ч. – 9:00 ч. | Закуска |
9:00 ч. – 10:00 ч. | Игри, дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
10:00 ч. – 10:30 ч. | Подкрепителна закуска |
10:30 ч. – 12:00 ч. | Дейности по избор на децата; дейности, организирани от детския учител |
12:00 ч. – 13:00 ч. | Обяд |
13:00 ч. – 15:00 ч. | Следобеден сън |
15:00 ч. – 15:30 ч. | Подкрепителна закуска |
15:30 ч. – 19:00 ч. | Дейности по избор на детето; дейности, организирани от детския учител, изпращане на децата |